Uutiset
Tervetuloa 22.5.2024 klo 17–18 webinaariin liikennevakuutuslain uudistuksesta – lähetä kysymykset etukäteen
10.5.2024
Asfalttisprintin SM-sarjan loppukauden kalenteri on vahvistettu
10.5.2024
Kilpa-ajoneuvojen turvavarusteet suojaavat ja haastavat – koulutuksessa pyrittiin löytämään helpoin tapa pelastaa kuljettaja
7.5.2024
AKK:n toimisto ja asiakaspalvelu avoinna keskiviikkona 8.5.2024 poikkeuksellisesti klo 8.30-10.30
7.5.2024
Asfalttikunkkuun yli tuhat ilmoittautunutta
30.4.2024
KITI-järjestelmä uudistuu 2024 aikana – uudet ominaisuudet ja parannukset käyttöön asteittain
29.4.2024
Asfalttisprintin SM-sarjan kolmas osakilpailu on peruttu
29.4.2024
Kuulumisia liittovaltuuston kevätkokouksesta sekä viestinnän työpajasta
27.4.2024
Pasi Mäenpää AKK Sports Oy:n hallituksen uusi puheenjohtaja – Marco Mäkinen ja Tommi Muilu mukaan hallitukseen
25.4.2024
Haetaan pienoisautoilun TSM-10 ja C-12 -luokille yhteistä luokkayhteyshenkilöä
25.4.2024
JM tekniikkasääntö tarkennus
31.1.2017
Sekaannuksien välttämiseksi JM -lajiryhmä haluaa tiedottaa, että JM -turvakehikkosääntö on muuttunut vain seuraavilta osin:
- JM -luokassa irrotettavat liitokset turvakaarissa on kielletty.
- Turvakehikko on kiinnitettävä etu- ja pääkaaresta koriin ikkunalinjan ylä- ja alaosasta molemmille puolille autoa hitsaamalla.
Hitsattujen kiinnityslevyjen tulee olla vähintään 50mm pitkiä.
Lisäksi haluamme muistuttaa:
- Pääkaaren ja B-pilarin välisen vahvikelevyn mittaus suoritetaan sivuikkunareunan alatasolta.
Muita muutoksia turvakehikkoon JM -luokassa ei ole.
Tekniikan lajiryhmän tiedote WRC putkesta ei koske JM -luokkaa.
JM -lajiryhmä vastaa edelleen JM -luokan tekniikkasäännöistä ja niistä tiedottamisesta.
Lisätiedot:
Ari Valkonen JM-lajiryhmän puheenjohtaja ari.valkonen@gmail.com
Timo Lampinen Lajipäällikkö 040-8470155 timo.lampinen@autourheilu.fi